معرفی تیم دپارتمان بیماران بین الملل (IPD):

تعریف دپارتمان بیماران بین الملل (IPD):

گردشگری پزشکی یا سلامتی سفری است که با هدف درمان در کشوری دیگر انجام می شود. از دلایل وجود این نوع گردشگری، عدم وجود روش های درمانی مشابه، هزینه های بالا و نبود درمان های پیشرفته در کشور مبدا است. از سوی دیگر، با توجه به هزینه های درمانی مناسب در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه و ارائه خدمات پزشکی با کیفیت در این کشور، تعداد زیادی از بیماران بین المللی برای دریافت خدمات درمانی به ایران مراجعه می کنند که این امر باعث شده است. یکی از مراکز محبوب گردشگری سلامت در منطقه است.

در این راستا بیمارستان سینا با توجه به توانمندی‌های واقعی و دستاوردهای بین‌المللی و موفق در زمینه خدمات نوین سلامت، توانست مجوز پذیرش بیماران بین‌المللی را در ارزیابی وزارت بهداشت کسب کند.

در بیمارستان و مرکز قلب سینا شرایطی فراهم آمده است که بیماران بین الملل می توانند قبل از سفر به ایران، مدارک خود را برای همکاران ما در دپارتمان بیماران بین الملل ارسال نمایند. پیشنهاد می شود بیماران بین الملل قبل از حضور در بیمارستان، هماهنگی لازم را با واحد بین الملل بیمارستان داشته باشند تا بدون معطلی روند درمان بیمار شروع شود.

بیمار گرامی، با کلیک بر روی متن زیر می توانید مدارک خود را برای ما آپلود و ارسال فرمائید.

فرم ارسال مدارک جهت پذیرش بیماران بین الملل

 

خدمات دپارتمان بیماران بین الملل (IPD):

واحد بین المللی بیماران (IPD) بیمارستان متشکل از کارشناسان مجرب و پزشکان متبحر به زبان های بین المللی است که خدمات پزشکی را به صورت شبانه روزی به بیماران بین المللی ارائه می کنند. این خدمات عبارتند از:

  • حضور مترجم مقیم و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی در این مرکز مسیر بیماران را از بدو ورود به کشور تا خروج از بیمارستان تسهیل می کند به طوری که مشکلی برای ارتباط در این زمینه وجود ندارد.
  • کارشناس IPD مسئول هماهنگی حضور بیماران بین المللی در بیمارستان به منظور کوتاه شدن مسیر خدمات درمانی و حضور پرستاران و کارشناسان IPD که نقش موثری در این مرکز دارند.
  • ایجاد یک محیط مسکونی بر اساس فرهنگ بیمار در بیمارستان یکی از مزیت های رقابتی بیمارستان سینا می باشد. بخش‌های این بیمارستان مجهز به رسانه‌های بین‌المللی تصویری و اطلاع‌رسانی مورد تایید وزارت فرهنگ، استقبال به زبان بیمار، وجود پرچم ملی کشور بیمار و خدماتی از قبیل ارائه منو بر اساس ملیت بیمار است. به زبان عربی/انگلیسی و امکان خوردن غذاهای بین المللی.
  • از طریق همکاری با هتل های دسته های مختلف، امکان اخذ یا تمدید ویزا. رزرو پرواز، خطوط زمینی یا خطوط دریایی و ارائه تورهای گردشگری در اصفهان با هدف کاهش نگرانی های سفر برای بیمار و همراهان آنها می باشد.
  • بسته به شرایط بیمار و در مواقع لزوم، امکان همراهی وی از فرودگاه تا بیمارستان و بالعکس توسط کادر پزشکی متخصص فراهم می‌شود.
  • ترجمه کلیه اوراق و فرمهای بیمارستانی به عربی و انگلیسی گام مهمی در جهت حمایت از حقوق بیماران توسط بیمارستان و مرکز قلب سینا سینا است. در این راستا، انجام نظرسنجی روزانه از بیماران بین‌المللی در تکنیک‌های مختلف (نظرسنجی بین‌المللی، مصاحبه یا ارسال ایمیل به بیمارستان) و اقدامات اصلاحی در کمتر از 12 ساعت حداکثر موجب حفظ حقوق بیماران در این بیمارستان می‌شود.
  • ویزیت روزانه پزشک IPD و تیم پزشکان با تجربه در این زمینه از کلیه بیماران بین المللی در بیمارستان یکی از دلایل اعتماد بیماران به بیمارستان و مرکز قلب سینا می باشد.
  • ارائه فاکتورها و گزارش پزشکی به زبان انگلیسی در زمان ترخیص بیمار از بیمارستان، زیرا این امر موجب اطمینان خاطر بیماران و تسهیل ادامه درمان آنها در کشور یا هر مرکز دیگری می شود.
  • هتل طرف قرارداد و نزدیک به بیمارستان و مرکز قلب سینا از دیگر مزایای این مرکز درمانی است که اطلاعات تکمیلی آن بدین شرح است:
TOP